Lindebaan 4B, 4611LX, Bergen op Zoom
+164 700 244

Waarom het weggeven van katoenen tassen een efficiënte marketingsvorm is

Er is geen enkele zaak ter wereld die geen voordeel hoeft te halen uit een efficiënte marketingcampagne, maar weten  MKB bedrijven meestal nog niet goed welke richting ze moeten uitgaan. Als je meer aandacht wilt trekken naar je product, kan je katoenen tassen gebruiken om promotie te maken.

Herkenning en Loyaliteit
Naambekendheid is één van de belangrijke doelen van elke zaak – groot of klein. Als je zaak herkend kan worden door één blik op je logo of design, betekent dat het je klanten bijblijft en dat is iets waar je geen prijs op kan plakken. Promotionele producten verhogen de bekendheid doordat je merk dagelijks gebruikt wordt door je klanten.
Gratis producten aanbieden is ook één van de snelste manieren om een sterkere band met je klanten te creëren. Wie houdt er nu niet van gratis spullen, zeker als ze nuttig zijn? Een item weggeven, verhoogt de loyaliteit van je klant en toont je toewijding aan een goede service.

katoenen tassen
linnen tas

Veel Aandacht, lage Kosten

Als het op marketing aankomt, worden de kosten vaak bepaald door het aantal mensen die dat bepaalde idee zal zien. Dat is waarom bedrijven willen dat je meerdere keren hun tv-reclame ziet – vaak binnen hetzelfde segment. Reclame werkt door meerdere keren hetzelfde idee of afbeelding te laten zien, waardoor dat verankerd blijft in het geheugen van de klant.
Dit is waarom promotionele producten zo kostenbesparend zijn, de prijs van de tas is onbelangrijk tegenover het aantal mensen die ze te zien zullen krijgen. Mensen zullen de tas zien als ze die gebruiken, en ze houden die vaak jarenlang bij.

Functioneel en Geschikt
Natuurlijk worden niet alle promotionele items hetzelfde gemaakt. Idealiter draaien ze rond één bepaalde boodschap. Een computerherstelfirma kan bijvoorbeeld kiezen om een gratis USB stick te geven als ze jouw laptop herstellen. Tassen zijn één van de populairste promotionele items omdat zo veel bedrijven ze sowieso gebruiken – ze zijn ideaal.
Mensen zullen meer onder de indruk zijn van iets duurs, maar het moet passen bij je bedrijf zodat ook het marketingaspect werkt. Als je iets geeft dat blijft hangen, zal jouw product altijd aan die bepaalde klantenervaring gekoppeld worden.

linnen tas bedrukken

Marketing vertegenwoordigt een investering in de toekomst van je zaak, en promotionele producten bieden één van de hoogste opbrengsten – als je het juiste type kiest.

Contacteer vandaag nog ons team om te zien hoe we geprinte tassen op maat van je zaak kunnen maken.

Benieuwd naar onze canvas en katoenen tassen?